Sommeren 2017 tok jeg steget og gikk jeg ut av fast stilling som TV- og videoprodusent for å skape min egen arbeidsplass og drive firma for meg selv. Jeg startet Firkløver Film. Det manglet ikke på lidenskapen for film, ei heller på kompetansen og kreativiteten. Selv om jeg visste alt hva film kan gjøre for en bedrift, fant jeg likevel fort ut at jeg ikke utnyttet potensialet for å gi kundene mine de resultatene de faktisk trengte.
Kundene mine kom til meg på bar bakke, og «skulle bare ha en film». Det var sjeldent det lå noe mer bak, annet enn at de så at film skapte oppmerksomhet. Med en lidenskap for film, gjorde jeg mitt beste for å lage gode filmer. Men hvor var den røde tråden?
Det manglet noe helt essensielt for nesten hver eneste film jeg produserte. Det manglet klare visjoner, sterke strategier og definerte mål for kunden som en bedrift, og ikke minst markedsføringen deres.
Jeg har nå utviklet egne strategiske metoder for digital markedsføring, med bruk av flere etablerte idéer og konsepter. Disse er jeg sikker på er noen av de mest virkningsfulle metodene som finnes i dag. De er nyskapende og enkle, men fortsatt bærekraftige og i stor grad fungerende. Tjenestene som Firkløver skal levere fremover er i stor grad endret. Vi skal fortsatt produsere film, men som noe mer enn et wannabe film-produksjonsselskap. Vi skal levere de resultatene du virkelig trenger.
Lykke til Daniel!
Mvh Onkel Ulf
Takk, takk! 🙂